21 diner - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van docus - WaarBenJij.nu 21 diner - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van docus - WaarBenJij.nu

21 diner

Door: George

25 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Jongens heb eindelijk een datum voor mijn 21 diner kunnen bepalen met mijn ouders, het zal zijn de 28ste Januarie, ik hoop dat iedereen vrij kan houden die zaterdag!! gaan we hier lekker eten, drinken en lol maken!!!
hoe is het verder met iedereen?
ray bedank voor je smsje nog
nick en tom...AJAX onze club, amsterdam
Dribbel...drink er lekker eentje op docus deze ellendige kerst!
Jelle mooi je weer gezien te hebben in de bar
Piet hoe is het met jou verder?
Chris lekker met de familie van het weer aan het genieten?

Adjeu en tot later

George

• 25 December 2005 - 20:28

mooi sjors, zal is kijken of ik dan kan maar dat moet helemall goed komen. LAterrr
    xx ray

• 25 December 2005 - 22:57

Nick:

yo george..

dinsdag belangrijk he groningen thuis..

ik ben er bij de 28ste.. top daarna lekker zuipen on deventer toch?

• 26 December 2005 - 13:27

George:

nee nick, wageningen!! haha maar top dat je erbij bent!! en morgen ajax kijken inderdaad, top!

• 26 December 2005 - 17:57

Dribbel:

George allereerst gefeliciteerd natuurlijk hebben jullie gisteren ook een brute kerstdag gehad ik wel. Denk dat het genoeg intake was om tot oud en nieuw niet meer te mogen rijden.

Is er geen andere datum mogenlijk, want ik en Chris hebben dan al 21 feestje van basje

• 26 December 2005 - 17:58

Dribbel:

Nick je moet lid worden van Mrbookmaker is echt super lekker gokken op alle wedstrijden, heb €15 op groningen gezet.

• 27 December 2005 - 11:37

Tom:

dribbel je kan je geld ook gewoon gelijk verbranden,jammer trouwens voor Basje dat jullie er niet bij kunenn zijn. Ik ben erbij hoor George 28 ste,
    Vanavond weer lekker rellen in de Arena!!! Ajax onze club

• 27 December 2005 - 12:23

Dribbel:

Als Groningen vanavond wint win ik 128 euris is toch top moet ik bijna een week voor achter de receptie staant te koekeloeren. Wat doen jullie eigenlijk met oud en nieuw??

Ik zal wel gewoon een kut oud en nieuw hebben op het werk.

Iedereen een fijne vakantie Oja wanneer kan je je rooster ziet op de lounges

• 27 December 2005 - 16:44

George:

Yoo ajax gaat er weer voor vanavond!!! word 3-0 zeg ik!
    mijn 21 diner het liefst gewoon de 28 maar begrijp dat het kut is vanwege die van bas, maar t was al redelijk moeilijk om de datum te prikken dus we kijken wel even!
    je rooster staat al op de lounges trouwens!!
    ADJEU

• 27 December 2005 - 17:16

Dribbel:

Ok nou ja dan moet ik kiezen, bij staat er niets in betekend dat dat ik niets volg???

• 27 December 2005 - 17:17

Dribbel:

Oja hoe laat is het dan??

• 27 December 2005 - 17:17

• 28 December 2005 - 09:05

Top Apres Ski Nummer Voor Chris:

Das ist kein 20 centimeter, das ist kleine peter!! haha de rest verstond ik niet, kan geen duits en was gister zo zat als een tor.

Vandaag laatste dag.. tis vandag -18 graden op 3000 meter dus die 20 centimeter ga ik vandaag ook niet halen...

OUd en nieuw ben ik in de hoofdstad joost. Vrienden hebben kaarten gekocht voor ex pornstar feest ... pfff weet niet wat het allemaal inhoudt maar in ieder geval allemaal van die ontzettend geile wijven met sterren op hun tepels geplakt. Je kent het wel... Nick ga je mee? na die pinda avonturen van jou in Jakarta weet ik inmiddels ook dat je niet vies bent van wat gesnabbel. Beffen hoeft niet.

Spreek jullie later, ik ga snowboarden

ajax kutclub niet kosjer

Ray

• 28 December 2005 - 10:40

Veersema:

Ben erbij Ooms, gezelligheid kent geen tijd.
    Wat doet de rest met oud & nieuw? Ik heb namelijk echt geen flauw idee! Mezelf maar weer ergens kansloos lamzuipen.

Your sincerely,
    Plons.

• 30 December 2005 - 17:06

George:

jongens wat een weer volgens mij ligt er in scheveningen meer sneeuw dan in het gebied waar ik ga skieen maandag en dat is natuurlijk niet de bedoeling!!
    veel plezier met oud en nieuw en adjeu

• 31 December 2005 - 12:15

De Rijk:

vanuit tenerife waar het 27 a 30 graden is, echt te lekker.. moet ik dus weer naar huis in de sneeuw nah lekker is dat ik wens iedereen in ieder geval een erg prettige jaarwisseling, welke ik zal doorbrengen in de auto.. HAHA.. georgio armani ik zie jou morgen in den haagos.. i

• 31 December 2005 - 13:28

Ray:

fijne jaarwisseling allemaal
    kus

• 31 December 2005 - 15:57

Driibel:

Het sneeuwt hier zo hard dat ik er helemaal ongelukkig van wordt maar nog 10 dagen en dan ben ik weer in het land.

Een Prettige jaarwisseling.

• 01 Januari 2006 - 00:45

Dribbel:

Gelukkig nieuw Jaar allemaal. Yes ben de eerste ondanks dat het een uurtje later is hier.

• 01 Januari 2006 - 16:26

Tom:

Als tweede dan, iedereen een gelukkig nieuw jaar! Ga zo lekker naar Zwitserland, moet mn tas nog pakken maar ben fucking brak,
    Docus hoog!!

• 02 Januari 2006 - 14:24

Ray:

Ja beste wensen . leuk. Oud en nieuw feest in Amsterdam was zo vet.. Expornstar is meerdere malen per jaar en ook wel leuk voor n eventueel docus uitje.. verhalen volgen. Ciao kus ray

• 04 Januari 2006 - 11:39

Driibel:

Nog 2,5

• 07 Januari 2006 - 08:42

Dribbel:

6 uurtje arbeiten en dan is het allemaal afgelopen. Ga echt zoveel drinken.

• 07 Januari 2006 - 09:01

De Rijk:

HAHA drib we leven met je mee!! x x x

• 08 Januari 2006 - 19:42

Dribbel:

Dat is de stage klaar, 8 voor mijn werk. Toppie, kan iedereen ff zijn teloofnummer naar mij mailen kan ik weer bellen als ik in NL ben